sreda, 28. september 2016

UDBA, tajkuni, domobranci… Ali je še kaj drugega?

Kaj novega v Sloveniji? Ne. Vedno ko pogledam naslovnice Demokracije ali Reporterja, je na njej UDBA, Kučan ali »njegovi« redeči tajkuni. Pravzaprav, se beseda tajkun uporablja za vsakega direktorja ali predsednika uprave kakršnega koli podjetja. V ZDA beseda tajkun ni nekaj zaničevalnega, temveč nekaj spoštovanega, gre namreč za velikega podjetnika, ki in ima lasti več vrednih podjetij. Torej, gre za uspešneža, ki pooseblja kapitalizem in ameriške sanje. Recimo.

Pri nas pa desničarji s tajkunom označijo vsakega direktorja, pa ima lahko v lasti le eno srednje veliko podjetje, važno je, da je tako ali drugače povezan s Kučanom. Če ne drugače, pa vsaj v sanjah. Torej, izraz tajkun je pri nas nekaj slabšalnega. Zanimivo, če vemo, da naj bi desničarski propagandni reviji Demokracija in Reporter zagovarjala ameriški kapitalizem, a po drugi strani, vsak približek temu v Sloveniji označujejo z rdečimi tajkuni. No ja, saj kaj več nismo mogli pričakovati, neskladnosti in protislovja so del njihovih pisanj.

Janša, SDS in njihova trobila, še kar naprej natolcujejo o UDBI, domobrancih, partizanih itd., kot da imamo probleme samo s tem. Zanimivo je, da še niso ugotovili, da ljudem močno preseda vsakodnevno pogrevanje preteklosti. Zakaj se ne bi raje ukvarjali s današnjimi problemi za boljši jutri. Mar je polpretekla zgodovina pomembnejša od naše prihodnosti? Zgodovine ne moremo spremeniti, no ja, le v zgodovinskih učbenikih, lahko pa krojimo našo usodo in prihodnost. Gledanje v preteklost, je dobro, a le vsake toliko časa, ob obletnicah, ne pa konstanto, vsak dan. Janša in njegova SDS ne moreta Slovenijo voditi v prihodnost, zato, ker se kar naprej ozirata samo v preteklost.

Janša ne bo nikoli več zmagal na volitvah, to je dejstvo! Do sedaj, v celotni zgodovini samostojne Slovenije, je le ena desničarska vlada zaključila celoten mandat (1. Janševa vlada), vse ostale so klavrno propadle: Demos, Bajukova vlada in 2. Janševa vlada. Zakaj? Zato, ker se niso ukvarjali z aktualnimi problemi, vendar samo z zgodovino, z rehabilitacijo domobrancev, opravičevanje kolaboracije, lustracijo, demoniziranjem NOB, postavljanje ali rušenje spomenikov…. Non stop samo to sranje. Ljudje se naveličajo tega. Še posebej mladi. Prav zaradi tega, na raznih Odborih vidimo samo upokojence, ker edini oni se še na dnevni bazi ukvarjajo z domobranci in partizani.

Tudi jaz sem nekaj let nazaj bil precej aktiven kar se polpretekle zgodovine tiče, napisal sem nekaj obširnih in tudi odmevnih prispevkov v seriji »Rehabilitacija domobrancev«, vendar sem se roko na srce, malce naveličal vsega. Že dolgo časa nisem ničesar napisal, pa vendar sem imel v načrtu napisati vsaj tri obširne članke, ki bi nekako zaključile osrednji del te problematike, ampak se nikoli nisem mogel spraviti k pisanju.

Edini, ki še naprej vztrajajo v tem, so pisuni Reporterja in Demokracije. Pred tedni ali meseci, sem prvič v življenju kupil Demokracijo, in to samo zaradi enega članka oz. diskurza, in sicer: Domobranci -  slovenska narodna vojska, ki ga je napisal »zgodovinar« Žajdela. Ta članek sem hotel analizirati v mojem blogu, še vedno ga imam načrt, vendar so trditve v njegovem diskurzu tako trapaste, da nisem prepričan, kdo bi ga lahko sploh resno jemljal. Že v naslovu je kritična napaka, saj domobranci nikoli niso bili slovenska narodna vojska, temveč pomožna enota SS. Če se dobro spomnim, so si domobranci nekaj dni pred kocem 2.SV spremenili ime in si nadeli oznako » slovenska narodna vojska«, a kljub vsemu, so se z nacisti in ustaši še do konca in še nekaj dni po koncu 2.SV skupaj borili in pomikali nazaj v Avstrijo, da bi se predali zaveznikom in se tako rešili. Nekaj se jih je, večina pa ne. Tisti, ki so se rešili, so se po t.i. podganjih poti preselili v Argentino in v druge države Južne Amerike, ali pa v ZDA, Kanado itd. Čeprav danes domobranci in cerkveni dostojanstveniki zanikajo kolaboracijo z nacisti, še več, danes celo hočejo predstaviti, da so partizani kolaboriali z nacisti, pa je potrebno omeniti, da so domobranci, ustaši, nacisti itd. skupaj bežali v Argentino, po istih poteh in pod taktirko istega organizatorja. Celo vojno so bili zavezniki in tudi po vojni so pripadniki sil osi družno bežali v Argentino, z njimi na čelu pa tudi naši domobranci, ki nikoli niso sodelovali s Hitlerjem in Tretjim rajhom. Vsaj tako pravijo.

6 komentarjev:

  1. Ali bo kak poslanec prebral izjavo Janše:

    Tarča, TV SLO 1, 19. december 2013 - izjava Janeza Janše

    »Kljub temu da Slovenija ima potencial, kljub temu da so na voljo boljše poti in da jih pač očitno nekateri ne znajo izbrati. Če se motim in če bo koalicija v naslednjih dveh letih dokazala, da ima prav, da smo se odbili, da rastemo, da bo Slovenija čez dve leti dosegala pozitivno gospodarsko rast, s katero bomo lahko z lahkoto odplačevali kredite, ki jih najemamo po petodstotnih obrestih, potem, glejte, jaz se upokojim kot politik in bom užival v tem blagostanju in bom zelo vesel, če žal moj pesmizem na tej točki, ko pač ne vidim nekih realnih ukrepov, ki bi jih sprejemali zato, da bi ponovno dosegli rast in zaposlovanje in delovna mesta, skratka, če nekdo to vidi in bo to dokazal, mu bom jaz prvi čestital.«

    OdgovoriIzbriši
  2. Bolj butastega članka pa že dolgo nisem prebral.

    OdgovoriIzbriši
  3. se pridružujem slednjemu!

    OdgovoriIzbriši
  4. kakorkoli, dejstvo je, da se s polpreteklo zgodovino preveč ukvarjamo...in dejstvo je, da desničarski mediji nabijajo ene in iste stvari...

    OdgovoriIzbriši
  5. pa človk, dejstvo je, da si premlad in nepoučen, te "ene in iste stvari" pa poslušamo že od vojne, sam akterji so se zamenjali...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Bogu, da sem v DR osagiede verjel, ko sem prebral toliko pričevanj o njegovem delu in se odločil, da ga bom poklical. Jaz sem Kovačič Jožef. Pišem svoje pričevanje, za katerega nikoli nisem mislil, da je mogoče. Preden sem spoznal DR Osagiedeja, sem začutil, da je to vraževerna vera in da čarovnije niso znanstveno dokazane, toda to uroka me je prepričalo v nekaj drugega. On je dober človek. Svojo bivšo ženo sem našel s pomočjo tega človeka po štirih letih poskusov, vendar ni bilo mogoče ničesar pokazati. Če preberete pričevanje DR Osagiedeja, je res. Moja žena Sharon me je zapustila več kot 4 leta in rad bi jo vrnil in jo poskušal prositi, naj se vrne, vendar me je obšla gluha in me javno razglasila za absurdno. DR osagiede mi je poslal eden od mojih prijateljev, ki mu je pomagal tudi na mojem delovnem mestu, in sem mu povedal, da je vraževeren in da je nor, da verjame v takšne fetišistične stvari. Toda po tolikih mislih o tem sem šel na spletno stran in se odločil, da ga pokličem po e-pošti. Hitro mi je dal številko svojega mobilnega telefona in pogovarjali smo se že dolgo časa. On je najboljši. Preden je napisal službo, sem že imel zavarovanje. V treh dneh je moja bivša žena prišla po štirih letih posmeha, da je nekoristen človek, prišel k meni in me vprašal. Nisem vedel, kaj je ta človek naredil, vendar je zelo dober pri tem. Zahvaljujem se mu in mojemu prijatelju, ker ga poznam vsak dan v mojem življenju. Mislim, da bo pomagal vsakomur, ki prosi za pomoč. Kontaktirali ga boste na doctorosagiede75@gmail.com ali WhatsApp +2349014523836
    in je tudi sposoben ...
    1) ljubezenske igre
    2) izgubljene ljubezenske uroke
    3) ločitev
    4) zakonca zakonca
    5) očarljivo vezivo
    6) uroki raztapljanja
    7) simulirajte majhnega ljubečega prijatelja
    8.) boste napredovali v črkovanju vaše pisarne / loterije
    9) bo zadovoljila vašo ljubezen
    10) želite biti bogati
    doctorosagiede75@gmail.com ali
    whatsapp +2349014523836

    OdgovoriIzbriši